tag:blogger.com,1999:blog-38331265539549788412024-03-14T07:29:55.734+02:00Subaru Outback / LegacyKaut kas paša rokām darīts ar Legacy '95 un Outback '04. Arīdzan pamācības, sagramstītas pa šiem laikiem.LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.comBlogger57125tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-69475217653729242002013-01-19T21:26:00.000+02:002013-01-19T21:26:06.802+02:00Bloga adrese tiek mainītaMainīsim šī bloga dzīvesvietas adresi.
Par cik, man gana daudz laika paiet adminējot un uzturot www.filatelija.lv, tad izdomāju, ka tomēr būs labāk, ja arī par un ap auto saistītos rakstiņus pārcelšu uz filatelija.lv apakšdomēnu lsoutback.filatelija.lv.
Kāpēc tieši apakšdomēns, bet nevis atsevišķs domēna vārds, teiksim lsoutback.lv? Vienkārši, neesmu pārliecināts, vai vēlos uzturēt un hostēt vēl LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-31942551558068730302012-11-30T09:04:00.000+02:002012-11-30T09:05:18.832+02:00Subaru AWD tests - videoIzdomāju ielikt kādu video ar AWD sistēmas testu. Zinu, jau zinu, ka nebūs apskatītas visas markas (awd vs quattro vs 4matic vs xdrive vs ...), bet vismaz kaut kas būs apskatīts.
Pasvaigs video braukšanu stāvā kalnā, kur ir iekļauta arī apstāšanās uzbraukšanas vidū:
LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com8tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-37173466657445786382012-10-30T15:17:00.000+02:002012-11-30T09:04:31.797+02:00Subaru zobsiksnas maiņas videoVideo pamācība, kā nomainīt zobsiksnu paša spēkiem.
Par cik, man šis process ir ieplānots uz nākamo mēnesi, tad tagad sāku apsvērt domu - varbūt tomēr nomainīt šo visu pašam?
Atmo subaru video:
Padomāšu :)
Pazīstams čomaks (nebūdams mehāniķis) mainīja savai turbo imprezai - esot aizņēmis 4 stundas, no tām vēl pie tam stunda gājienam uz bodi pēc vajadzīgās atslēgas...
Te arī viņa LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com5tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-45705030568914313642012-10-18T15:29:00.000+03:002012-10-19T10:40:54.803+03:00Subaru: durvju problēmaŠoreiz sāka iet uz galu priekšējās pasažiera durvis - attaisīt no ārpuses varēja, bet varēja arī saprast, ka drīz vairs neattaisīsies - pagrūti staigāja durvju rokturis ārpusē. No iekšpuses viss ok.
Ko tad īsti darīt, kā aizmirst par šādu problēmu?
1) Jāņem nost durvju apšuvums;
2) Skrūvējam ārā pašu ārpuses durvju rokturi. Tas ir izdarāms - vienu skrūvi var labi aizķert ar muciņu, savukārt LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-53017846593578849742012-09-12T12:09:00.003+03:002012-09-12T12:10:08.031+03:00Lietuvas LPG uzpildes stacijasIepriekš biju ielicis saiti uz Baltijas LPG uzpildes stacijām. Lai vai cik dīvaini tas nebūtu, bet - tur iekšā nav Lietuvas LPG stacijas :( Nezinu, kapēc 4x4 klubs tā ir darījis, bet atradu (atkal pie viņiem) atsevišķu Lietuvas LPG karti:
Skatīt Baltijas LPG uzpildes stacijas (Lietuva) lielākā kartē
LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-30601972421311846232012-05-11T20:49:00.002+03:002012-05-11T20:49:53.671+03:00Ceturtais gads ar outbackPagājis nu jau kārtējais (4) gads, kopš esmu 2004. gada legacy/outback modeļa īpašnieks.
Pa šo gadu bija pāris lielāki remonti - sveču maiņa, blīvju maiņa vārstu vākiem, un protams - gāzes iekārtas uzstādīšana.
Kas vēl padomā:
* Drusku sāk klakšķēt otra pusass (vienu jau nomainīju iepriekšējā gadā);
* Bagāžnieka durvīm jāsaremontē rokturis - acīmredzot ir aizmests ar netīrumiem no salona LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com19tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-5981913606559457892012-04-24T16:55:00.001+03:002012-04-26T09:00:22.099+03:00KASKO: Priekšējā stikla maiņaSanāca tāds gadījums, ka stiklā parādījās briesmīga plaisa :-(
Nu ko - otrā dienā aizbraucu uz ARG. Ne reklāmas nolūkos, bet, vienkārši, viņi man ir vistuvāk. Autiņam ir swedbankas kasko - par šo nekādas atsauksmes nebiju dzirdējis, tapēc domāju, ka būs čakars vismaz uz mēnesi. Pašrisks stikliem 0%, tā kā it kā nevajadzētu būt nekādām problēmām.
ARG kantorī ap 12:00 - 13:00 aizpildīju papīrus, LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-41565565619835623672012-03-25T20:35:00.001+03:002012-09-20T13:22:38.619+03:00Subaru: Vārstu vāka blīvju un sveču cokolu maiņa
Rakstā par sveču maiņu jau biju pieminējis, ka sveču pīpītes ir eļļainas, attiecīgi, lēnā garā gatavojos uz vārstu vāku blīvju un pārējo pričendāļu maiņu.
Biju arī sameklējis info par plānoto remontu, tā kā atlika tikai pasūtināt detaļas. Protams, ka pamudināja arī Māra pieredze - to ievietoju šī paša raksta beigās.
Visas daļas pasūtīju no dts.lv, vienu čupiņu vienā reizē, otru čupiņu otrā reizēLSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com14tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-82559176506393222322012-02-25T10:31:00.001+02:002012-02-25T10:52:54.254+02:00Subaru: īslaicīgi nenostrādā 1 cilindrs.Mūsu lasītājs Māris aprakstīja interesantu situāciju ar savu Legacy 2004. Vaina tāda: it kā, nenostrādā viens cilindrs (svece), rodas ļoti īslaicīgs pārrāvums motora darbībā. Te nu arī apkoposim izrakstus no Māra komentāriem. Jāpiebilst, ka viņš jau otro reizi padalās ar savu pieredzi - pirmo reizi aprakstīja problēmas ar stūres pastiprinātāju.
1) Check engine neiedegās. It kā cilindrs LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com4tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-54829058174746885002012-02-06T19:32:00.000+02:002012-02-07T15:00:44.371+02:00Baltijas LPG uzpildes stacijasPēc jautājumiem par gāzi un subaru, saprotu, ka tagad gāzes auto lietotāji tikai pieaug. Iemetīšu karti - LPG uzpildes Baltijas teritorijā - cerams, ka noderēs, varēsiet piemest pie grāmatzīmēm...
Skatīt Baltijas LPG uzpildes stacijas. lielākā kartē
Ja vēlaties kļūt par moderātoru sūtiet meilu uz admin[at]4x4klubs.lvwww.4x4klubs.lvLSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-88928353491915413752012-02-05T17:59:00.001+02:002012-02-06T19:33:29.095+02:00Subaru: Cilindru kārtas numurācijaŠajos aukstumos auto izmeta man šādu kļūdu : 304. Paskatoties kļūdas apzīmējumu, tas nozīmē aizdedzes pārrāvumu 4 cilindrā.
Nu ko, manas domas - pie vainas ir vai nu aukstums, kura laikā izlien visādas dīvainas kaites, vai nu svečvadi.
Bet vajadzētu uzzināt, kurš tad īsti ir tas 4 cilindrs. Te arī ir bildīte ar numerāciju:
Mazināsies aukstums, tad arī meklēšu, kas īsti ir pie vainas. Varbūt arīLSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com15tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-57835972693196178822012-01-16T20:31:00.001+02:002012-01-16T20:33:49.551+02:00Pāris ieplānotie remontiņiNu ko, biju jau rakstījis, ka priekšējo bremžu virzulīši iet uz galu. Visu laiku bija doma pasūtīt caur bremzumeistars.lv, bet visu laiku kaut kas nojuka un atcēlās. Beigās domāju pasūtīt nākamajā mēnesī, pēc algas, bet - notika brīnums, un eparts sagādāja man pirms 3 mēnešiem pasūtītās lietas. Attiecīgi, nopirku virzuļus pie eparts. Cena par visiem 4 virzulīšiem ar atlaidi ~ 68.- LVL. Pie LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-13466541138405150492011-12-03T18:45:00.000+02:002012-12-07T22:45:57.835+02:00Subaru: Stūres pastiprinātāja remontsUzreiz atzīšos - šis remonts nav mans nopelns, ar to padalās patstāvīgais lasītājs - Māris.
Tātad, problēma:
Stūres pastiprinātājs gaudo. Stūri pagriežot uz vienu, vai otru pusi, kaukšana palielinās. Arī ar manis iepriekš aprakstīto stūres pastiprinātāja eļļas maiņu nekas netika līdzēts.
Risinājums:
Mainam bildē redzamos orģinālos savilcējus Nr. 4. Būtībā savilcējus gumijas trasei, kas LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com6tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-25029581225628887002011-10-17T21:17:00.002+03:002011-10-18T09:03:50.300+03:00Outback ikdienas lietošanaPasen nekas nav ierakstīts, tad nu centīšos šo arī palabot :)
Tad kas nu ir noticis jauns?
Nomainītas priekšā bukses (atsaitēm). Iepriekšējais detaļu pasūtījums nepienāca laikā, bet vēlāk bija saspringts grafiks, īsti nebija laika.
Aizmugurē sāka čīkstēt bremžu indikatori. Tad nu nācās nopirkt klučus un aizlaist pie sava meistara, un tos nomainīt.
Līdz šim laikam uz gāzes ir noripināts LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com39tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-83453461166309586752011-07-22T16:42:00.002+03:002012-07-26T11:54:17.523+03:00Rezerves daļu pasūtīšanaIedvesma ņemta no pbs.lv bloga, kurā autors stāsta par savu pieredzi ar autospares.lv.
Tad nu pastāstīšu arīdzan par savu pieredzi detaļu pasūtīšanā.
Tātad, kas mums ir vajadzīgs?
1) Detaļas numurs (part number). To varam uzzināt dažādi. Ir dažādi saiti - tādi, kuros mums pēc auto VIN numura ievadīšanas parādīs autiņa komplektāciju. Ir arī tādi, kur pašiem ir jāievada auto izlaiduma gads, LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-9182576430715958222011-07-15T12:29:00.000+03:002011-07-15T12:29:16.450+03:00Subaru: klaudzoša skaņa priekšāKā jau minēju, bukses neatnāca man piedāvātajā datumā, tā kā tās vēl ir jāgaida. Būšot ap 20.07. Tad nu es biju pieņēmis lēmumu nomainīt atsaites vienas pašas - bukses atstāt vecās.
Atsaites tika nomainītas bez bedres palīdzības - ar domkrata un bluķīša palīdzibu. Nu un tagad, pēc laika parādījās problēma - uz bedrītēm, lēnītēm braucot, ir tādi kā klaudzieni no priekšas :(
Pašam parādījās tāda LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-74751981411233449412011-07-12T21:27:00.000+03:002011-07-12T21:59:34.743+03:00Subaru svečatslēgas izskats un citas iepriekš apsolītas bildesKā jau solīju iepriekšējā ierakstā, tad te nu arī ir manis izmantotās svečatslēgas:
Dzeltenā atslēdziņa nav jāizmanto :) Ar to mēs varam atskrūvēt tikai priekšējās sveces, par tālākajām svecēm (kuras ir vairāk uz salona pusi) ir jāaizmirst, ar šo atslēgu neko neizdarīsim...
Pašas sveces paņēmu tādas, kuras ir vairāk domātas motoriem, kuri strādā uz LPG. Kas vēl interesanti, uz vecās sveces man LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-84917435523208168422011-07-11T12:43:00.000+03:002011-07-11T12:43:45.258+03:00Subaru: sveču maiņaNu ko, beidzot arī es to esmu paveicis: sveces ir nomainītas paša spēkiem. Protams, ka pašam par to ir varen liels prieks :)
Tātad, lai nomainītu sveces, ir nepieciešams noskrūvēt gaisa filtra kasti. Akumulatoru var gan ņemt ārā, gan arī neņemt. Es gan noņēmu aķi, jo vajadzēja arī nomainīt eļļas sensoru (eļļas datčiku - atrodas zem generatora) - tas bija sācis sulot, attiecīgi nācās vien to LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com8tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-25937511027009658092011-06-20T19:37:00.000+03:002011-06-20T19:37:34.136+03:00Outback: gatavojamies ritošās daļas remontamKā jau biju iepriekš rakstījis, tehniskajā apskatē dabūju 1 par priekšējām stabilizatora atsaitēm. Sen jau bija doma pasūtīt, bet, sakarā ar gāzes sistēmas ielikšanu, tad tā īsti nepalika brīvas naudas :(
Nu beidzot izdarīju arī pasūtījumu. Daļas iepeldēs Rīgā drusku pēc jāņiem. Pašam ir paņemta nedēļa brīva tieši pēc jāņiem, tad nu cerams, ka nebūs detaļu piegādes kavēšanās, un varēšu visu arī LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-89042991146030467882011-05-24T21:40:00.001+03:002011-10-11T22:11:05.508+03:00Subaru Outback un gāzes iekārtaKā jau biju apsolījis iepriekšējā rakstiņā, tad nu beidzot saņēmos, lai uzrakstītu kādas tad īsti ir sajūtas braukalējot ar gāzi.
Jāpiebilst arī tas, ka viens no lasītājiem arī palūdza lai uzrakstot. Māri, paldies par labajām atsauksmēm!
Nu ko - šoreiz esmu diezgan noguris, tā kā gari nerakstīšu. Arī fotogrāfijas būs kaut kad vēlāk, nevaru atrast telefona vadu :(
Īsumā:
1) Cena?
(gāzes LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com25tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-54477671642781779012011-04-30T10:06:00.000+03:002011-04-30T10:06:56.804+03:00Un atkal tehniskā apskateAtkal pienāca tehniskās apskates laiks. Šoreiz csdd jau bija jāatstāj ap 110 LVL...
Īsumā: tehniskā ir izieta ar vienu vieninieku - priekšējās stabilizatora atsaites jāmaina. Attiecīgi, meistari nebija kļudījušies, kad teica par atsaitēm un buksēm. Domāju, ka šomēnes nomainīšu tikai priekšējās, un nākamajā mēnesī nomainīšu aizmugurējās. Visas 4 atsaites un 4 stabilizatora bukses naudā ir ap 60 LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-57556247625955631652011-03-27T13:33:00.000+03:002011-03-27T13:33:33.099+03:00Subaru Outback pusass krakšķisJau iepriekš biju rakstījis, ka kaut kas sāka krakšķēt. Krakšķis parasti uzradās reizēm, bet vienmēr pie izgrieztas stūres uz vienu vai otru pusi, un reizē dodot gāzi. Pats ilgi mocījos, nekādīgi nevarēju saprast kas par lietu. Pie čoma, kur remontējos, pārskatījām putekļugumijas (piļņikus) - viss kārtībā...
Vislabākais jau tas, ka vienmēr, aizbraucot uz kādu servisu pārbaudīt šo lietu, krakšķis LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-61855482835503439992011-02-17T09:36:00.000+02:002011-02-17T09:36:15.167+02:00Ziema, aukstums, un nobloķētas durvisIepriekšējā ziemā autiņam bija nobirušas aizmugurējās kreisās durvis. Toreiz galā tiku jau siltākā laiciņa - par cik, nav tik svarīgas tās durvis - man jau pa tām iekšā nav jākāpj :)
Šoreiz atteica šofera durvis. Nevis pie tiem lielajiem mīnusiem, bet gan vienu dienu iepriekš. Noķīlējās durvis un viss - nevar atvērt... Ne no iekšas, ne no āras... Trakākās sajūtas ir piebraucot pie veikala vai LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-57688157771310706172011-01-17T19:45:00.000+02:002011-01-17T19:45:15.509+02:00Kaut kas jaunsNu jau kāds laiciņš pagājis kopš iepriekšējiem ierakstiem.
It kā nekā tāda īpaši jauna nav, bet nu uzskaitīt jau varam:
1) Parādījās tāda aizdoma ka iet uz galu bremžu kluči priekšā + aizmugurējos tā arī vēl neesmu nomainījis. Liekas ka šoreiz pasūtīšu pilnu komplektu - gan priekšu, gan aizmuguri caur ebay. Tiesa gan, vēl domāju kādu brendu ņemt. Aizlaidīšu pie sava čoma meistara lai apskatās LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3833126553954978841.post-45430021130914741202010-11-16T12:23:00.000+02:002011-01-08T13:48:57.636+02:00Outback: Aizmugurējā logu tīrītāja remontsIzbeidzās aizmugurējais logu tīrītājs. Relejs tikšķ, slotiņa drusku drusku pakustās, un viss. Ar roku kustināt bail -> ka nesalūzt mehānisms. Vienkārši pakustinot, drusku tā kā kustās, bet tas arī viss.
Noņemšana:
1) Ņemam nost plastmasu, kura nāk virsū uz logu tīrītāja kāta, aizsedzot uzgriezni;
2) Atskrūvējam uzgriezni un ņemam nost logu tīrītāju ar visu turekli;
Šis solis man bija LSlackwarehttp://www.blogger.com/profile/16334740700495776107noreply@blogger.com0