Kā jau solīju iepriekšējā ierakstā, tad te nu arī ir manis izmantotās svečatslēgas:
Dzeltenā atslēdziņa nav jāizmanto :) Ar to mēs varam atskrūvēt tikai priekšējās sveces, par tālākajām svecēm (kuras ir vairāk uz salona pusi) ir jāaizmirst, ar šo atslēgu neko neizdarīsim...
Pašas sveces paņēmu tādas, kuras ir vairāk domātas motoriem, kuri strādā uz LPG. Kas vēl interesanti, uz vecās sveces man bija uzraksts NGK - PRF5B, bet uz jaunās NGK - PRF6B. Attiecīgi, gan vecās, gan jaunās bija platīna sveces... Es nezinu kad (un vai vispār) iepriekšējais saimnieks tās bija mainījis, bet es pats ar šīm svecēm biju norullējis ap 60 - 70 000 km, un nebija tā, ka būtu kādreiz sajūta par kādu nestrādājošu sveci. Reizēm, no rīta piešķiļot, parādījās motora vibrācija, tad nu arī tikai nolemts beidzot sveces nomainīt...
Savukārt, šādi izskatās gāzes iekārta un flashlube eļļas trauks:
Kā jau ir redzams, flashlube traukam ir tāds regulators (dzeltenais), ar to, tad arī regulējam pilienu daudzumu. Drusku zem tā dzeltenā "pipša" redzam kaut ko līdzīgu stikla trubiņai, tur arī tiek skaitīti pilieni :) Minūtē jābūt 8-12 pilieniem, tātad ~ 1 piliens 5 sekundēs.
Un šāds izskatās tas pats eļļas datčiks, kuru mainīju kopā ar sveču maiņu. Kā jau redzam, vizuāli apskatīt to var diezgan elementāri.
Man viņš sāka spiest eļļu ārā, tā kā tika nolemts arī to pie reizes nomainīt. Kā jau iepriekš minēju, cena variējas no 2 LVL līdz pat kādiem 40... Es to paņēmu par cenu ~ 3 LVL, iekš ape motors, tā kā sitiens pa kabatu nebija no tiem jūtamākajiem :) Lai to nomainītu, ņemam atslēgu uz 24 un mēģinam to uzspraust uz uzgriežņa virsū tādā kā dakšiņas veidā. Jo vietas nav īpaši daudz. Ja nu ir galīgi traki, tad nāksies ņemt nost ģeneratoru. Man paveicās, un ģeneratoru nevajadzēja ņemt nost. Uzspraudu atslēgu un noņēmu. Ak jā, aķi gan iesaka atvienot.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru