sestdiena, 2011. gada 3. decembris

Subaru: Stūres pastiprinātāja remonts

Uzreiz atzīšos - šis remonts nav mans nopelns, ar to padalās patstāvīgais lasītājs - Māris.
Tātad, problēma:
Stūres pastiprinātājs gaudo. Stūri pagriežot uz vienu, vai otru pusi, kaukšana palielinās. Arī ar manis iepriekš aprakstīto stūres pastiprinātāja eļļas maiņu nekas netika līdzēts.






Risinājums:
Mainam bildē redzamos orģinālos savilcējus Nr. 4. Būtībā savilcējus gumijas trasei, kas iet no izplešanās trauka uz sūkni un atpakaļgaitas pieplūdes izplešanās traukam.
Arīdzan, pielejam piedevas stūres hidrauliskajam mehānismam noplūžu un piesūces novēršanai. Piedeva dzelzs bundžā no HI-GEAR, eksistē 3 veidi:
  1. parasts;
  2. ar SMT2;
  3. ar ER
Vēlams ir variants ar SMT2.
  1. Darba soļi:
  2. Mainam eļļu stūres pastiprinātājam;
  3. Ar šprici izvelkam 100 ml no pastiprinātāja trauka;
  4. No pudelītes pielejam 100 ml piedevu.
Otrā dienā vajadzētu kaucoņai izzust :)

P.s. Noteikti, ka ir pieejami vēl kādi citi šķidrumi, bet nu mēs reklāmas nolūkā izmantosim šādu šķidrumu :) Ja atklāti, tad es pats vienkārši nezinu nekādus citus šķidrumus :)

Šeit varam vēl pasmelties info par šo problēmu, kā arī piedalīties šādas problēmas diskusijā (ENG)

P.p.s Māris atsūtīja man šos padomus ~ 2 nedēļas atpakaļ, tā kā vajadzētu būt visam ok.

6 komentāri:

Anonīms teica...

Secinājumi no stūres pastiprinātāja remonta - eļļas maiņas, savilcēju maiņas, piedevas pieliešanas - gaudošana palika klusāka, stūre strādā vienmērīgi. It kā būtisku problēmu nav. paldies Dievam un Internetam!
Vai Jūs savam Subaram esat uzlicis irīdija vai cita cēlmetāla sveces? Vai ir jūtama starpība gaitā vai patēriņā? Es savas irīdija sveces nomainīju uz parastajām, kad risināju raustīšanās problēmu, taču niez nagi tās likt atpakaļ. Reklāma jau sola neticamus uzlabojumus, bet vai tā ir? Šobrīd ar kolēgi notestēsim vēl vienu reklāmas upura lietu - saucamo ekonomaizeru- magnētu cilindru, ko uzliek degvielas trasei un tas it kā strukturē ogļūdeņraža molektulas un sadeg efektīvāk! Uzlikism, notestēsim un tad redzēs! Reklamēja mums reāls lietotājs, "ķipa" patiešām esot ekonomija. Taču kamēr pats neesmu to sajutis vai izbaudījis - ticība maza. Jautājuma summa naudā nav tik būtiska.

LSlackware teica...

Manam virsū ir platīna sveces. Paņēmu galvenokārt dēļ uzraksta, ka ir vairāk paredzētas motoriem kas strādā uz LPG, nu un arī pats jau biju nobraucis virs 70 k ar esošajām svecēm + nezinu kad iepriekšējais saimnieks bija mainījis... Bilde - http://goo.gl/qnxaE Eparts artikuls: 3500
Par patēriņu nezinu, nomainīju neilgi pēc pāriešanas uz gāzes, tā kā tiešām nepateikšu. Man auksts auto drebēja no rītiem, tas arī bija galvenais iemesls sveču maiņai. Nomainot uzreiz nekādas atšķirības nebija, bet sāku liet 98 degvielu, tad nu tagad tā drebēšana ir ļoti minimāla - bieži nav vispār. Tā īsti nepateikšu vai pie vainas sveces vai 98 markas benzīns.
P.s. tagad auto pie pāŗslēgšanās uz gāzi reizēm noraustās, vajadzēs dzities pie gāzes meistara uz pārbaudi. Uz gāzes esmu nobraucis kādus 15 k vai pat drusku vairāk. Pagaidām arī vēl neesmu bijis uz pieregulēšanu, bet nu laikam ir laiks :)

Anonīms teica...

Par motora darbību uz gāzes nesūdzos. It kā velk labi, tkai reizēm vienalga ir pārtrūkumi, ja lēnu baruc augstā robā un dod gāzi - reizēm noraustās. Bet konstatēju, ka tas nav gāzes vaina. Arī reizēm uz benzīna noraustās. Varbūt, patiešam, būs jāpāriet uz 98 benzīnu un jāpamēgina pabraukt ar to. Barucu visu laiku ar 95 un it kā nekas pa lielam slikts nav. Lec labi, nekāda lēkāšana nav. Faktisi no pieredzes zinu, ka raustīšanās gājieni, kuriem nev izskaidrojams pamats, diezgan bieži rodas no spoļu darbības kļūdām. Izbaudīju visu - svečvadus, sveču pīpes - viss OK. Vienīgais spole. Būtībā vecā labā patiesība- spoles nogļuko pie trekna maisījuma un maza motora apgriezienu skaita. Meistara ieteikums bija dabūt šrotā lietotu un pamēģināt. Taču nav laika krāmēties. Skati izgāju labi, nebija neviena aizrādījuma, izņemot LED gabarīti - pa zilu, jābūt baltiem vei dzelteniem, un tā kā grasījos uzlikt papildnieces fāras - par plāksni zem numura ar ausīm papildnieču pieskrūvēšanai - it kā bīstams objekts. Pārējais čikiniekā. Tas priecē.

Anonīms teica...

Nu, ko, esmu nonācis galējā situācijā un dabūju tomēr pirkt stūres pastiprinātāja sūkni. Esošajam tomēr gaudošana palielinās, droši vien iet uz galu. Sūkni nopirku pa 85 latiem, lietotu. Likšu virsū un tad manīs. Interesants ir fakts, ka pāris Interneta veikalos stūres pastiprinātāju detaļu sarakstā manam modelim nāk hidraulikas filtrs. Kaut gan nekur sistēmas shēmās tāda nav! Nav pat jausmas kur sistēmā tas atrastos. Būtībā esmu sastapies ar tādiem auto, kam hidraulikā ir filtrs. Tam pašam 124 mersim stūres pastiprinātāja eļļas rezervuārā tāds ir. kaut gan, kad mainīju eļļu un tīrīju eļļas trauciņu- tajā ir smalks plastmasas sietiņš. Droši vien tam arī ir filtra funkcija.

LSlackware teica...

Gadus 4 atpakaļ, man darba kolēģis restaurēja iepriekšējam outback (tie, kuri nāca līdz 2003 gadam) šo pašu stūres pastiprinātāju. Viņam restaurācija izmaksāja ~ 90 LVL. Tā kā šis pastiprinātājs tomēr diezgan daudz izmaksā.

Anonīms teica...

Jā, tādas restaurācijas izmaksas varētu būt. Pirms 2004. gada modeļiem sūknis laikam nav alumīnija korpusā, tad to var restaurēt. Taču manējais- tīra alumīnija korpuss. Domāju, ka jaunākiem pēc 2004. gada tas pats. Kāpēc viņš man noklājās grūti pateikt. Varētu būt, ka, kad mainīju pievada siksnu nedaudz pārvilku, baidoties, ka var slīdēt, un nokāvu priekāējo gultni. sūkni nomainīšu, vēl nesesmu to izdarījis, tad ziņošu!