piektdiena, 2008. gada 19. decembris

Subaru: OBD1 pašdiagnostika

Izdomāju iemest blogā arī kaut ko par subaru. Iesākumam lai iet par borta kompja nolasīšanu autiņiem ar OBD1 kompi (it kā līdz 1994 beigām, bet nu man ir '95 beigas, un auto ir vēl ar OBD1)... Ok, sāksim:
Pašdiagnostika OBD1:




1) Zem stūres noņemam paneli (nevis to kas ir ap stūri, bet zemāk, virs motora atvēršanas kloķa);
2) Atrodam, ka karājas gaisā 4 kontakti, diezgan zemu (2 zaļi un 2 melni, katrs ar 1 vadu):

3) Pie izslēgtas aizdedzes savienojam melnos vadus kopā
4) Ieslēdzam aizdedzi, skatamies uz "Check Engine" lampiņu, nolasam viņas paziņojumu. (Ja spīd gari, tas nozīmē ka ir 10, ja īsi, tad 1. Piem. 2 gari 1 īss nozime 21) – šis ir paziņojums kas ir kompjūtera atmiņā;
5) Izslēdzam aizdedzi, atvienojam melnos vadus, savienojam zaļos
6) Piestartējam motoru, uzdodam uz īsu laiku pilnu gāzi, pēc tam turam apgriezienus ap 2000 aptuveni 1 minūti. Ja Check Engine nesāk mirgot, uzdodam pilnu gāzi uz īsu mirkli vēlreiz;
7) Nolasam kodus – šis ir paziņojums kas ir uz doto brīdi :)

Tas ir it kā viss, bet ieliku es to blogā tāpēc, ka man vajag nolasīt kodus, bet pat nācās meklēt backup, kur es šo, kādu gadu atpakaļ izmantoto infu, esmu licis...

Nav komentāru: