piektdiena, 2010. gada 5. februāris

Sniegs, 4x4, vēders un Err55

Nu man arī sanāca vakardien uzsēsties uz auto vēdera (apakšas). Sākumā jau gāja labi - irdens sniegs, augstums aptuveni līdz bamperiem, slēdz tikai D un brauc uz priekšu.
Gāja labi... Apmēram 5-8 metrus... Tālāk jau sākās sablietētāks sniegs, un - uzsēšanās uz vēdera.
Par laimi līdzi bija sniega lāpsta - tieši braucu rakt vienu celiņu vaļā.
Un - sākās mocības kādu 40 minūšu garumā. Kamēr izbaksti mašīnai apakšu, kamēr izgrāb to sniegu ārā...
Visvairāk sniegs bija sadzīts tieši zem motora pannas un kārbas. Zem aizmugurējā tilta nebija nekas daudz, to varēja samērā ātri izkasīt.
Trakākais jau tas, ka sniega lāpstas ir izliektas. Man šajā gadījumā būtu lieti noderējusi taisna lāpsta, jo ar izliekto es īesti daudz nemaz nevarēju izķeksēt. Vietām nācās arī ņemt talkā parastu, pagaru koku. Ar to tad arī pairdināju sniegu, un ar lāpstu tikai ķeksēju ārā.
Zem ratiem neliku neko, jo apakšā kaut kāds segums bija. Trakākais bia tas, ka auto nekustējās pat par nieka centimetriem. Ne uz priekšu, ne uz aizmuguri.
Vēl kā bonuss atkal iemetās odometrā maģiskais "Err55", sāka degt check engine, ABS un mirgot kruīza lampa. Par tās cēloņiem es jau biju rakstījis iepriekš.
Šoreiz arī bija tieši tā. Pēc noslāpēšanas un pastāvēšanas, odometrā vairs nekas nerādījās, kā arī ABS vairs arī nedega. Savukārt check engine un kruīzs vēl mirgoja. Šorīt piedarbināju auto, nobraucu kādus 30 km, iebraucu benzīntankā pārbaudīt spiedienu riepās, un pēc piedarbināšanas arī šie abi vairs nedega.
Dīvaini, kapēc tā? Vajadzēs apskatīties kārtīgāk googlē, jo liekas ka pabieži taču var sanākt ka izspolē tikai 1 rats. Un vai tiešām vienmēr tad būtu jāiedegās visām šim kļūdām?

Nav komentāru: