pirmdiena, 2011. gada 17. janvāris

Kaut kas jauns

Nu jau kāds laiciņš pagājis kopš iepriekšējiem ierakstiem.

It kā nekā tāda īpaši jauna nav, bet nu uzskaitīt jau varam:

1) Parādījās tāda aizdoma ka iet uz galu bremžu kluči priekšā + aizmugurējos tā arī vēl neesmu nomainījis. Liekas ka šoreiz pasūtīšu pilnu komplektu - gan priekšu, gan aizmuguri caur ebay. Tiesa gan, vēl domāju kādu brendu ņemt. Aizlaidīšu pie sava čoma meistara lai apskatās un pie reizes lai iesaka kādas labas firmas klučus.

2) Ar šķidro metālu līmētais aizmugures loga tīrītājs neizturēja biezo sniega kārtu, un apgriezās uz otru pusi :) Tā kā ka nāksies vien pasūtināt jaunu tīrītāja kātu...

3) Saņēmos un decembrī uzliku jaunas ziemenes - Good Year Ultra Grip Ice +. Pirms tam 2 gadus norullēju ar M+S. Nu - atšķirība ir diezgan jūtama. Ja ar M+S ziemā uz bruģa uzdodot gāzi, autiņš aizgāja diezgan nosacīti vadāmā sānslīdē, tad tagad, ar jaunajām riepām, to tiešām varam saukt par vadāmu sānslīdi :) Ņēmu galvenokārt dēļ tā, ka viņas ir labas uz ledus. Vienas no labākajām ledus riepām. Cena - paliela, bet nenožēloju.
Un no otras puses - atstāšu šīs pašas M+S kā vasarenes. Jo nav jau šis auto tomēr domāts lai ietu visu laiku virs 150, tā kā neiespringšu lai meklētu labu vasaras riepu modeli.

4) Pēc jaunā gada sniega nācās aizbraukt uz laukiem. Nu - sniegs gāja pāri motora pārsegam, reizēm nācās pamuļļāties - padzīt uz aizmuguri un dzīties atkal uz priekšu. 1 x nācās arī izkāpt un pabrist lai vismaz vienam sānam būtu saķere. Bet - izgāja godam. Smaka gan bija - viss radiators + diski pilnīgi aizblietēti ar sniegu bija. Pēc manis viens mēģināja ar audi mučeli sedanu izbraukt, bet pārdomāja. Šī bija viena no retajām reizēm kad lielu lomu nospēlēja klīrenss...
Pats sliktākais bija tad, kad dzenoties uz priekšu tu jūti ka autiņš apstājas un rati spolē pa tukšo. Liec uz bremzēm (lai apstādinātu ratus un pārslēgtos atpakaļgaitā) un rodas pabriesmīga skaņa. Pirmā doma - kas tad nu salūzis... Beigās izrādās ka rati griežās palielā ātrumā, bet abs dara savu darbu - tad nu tas tarkšķis radās no abs.
Un otrs sliktākais - tu apstājies, it kā vajadzētu paiet uz priekšu, drusku pārbaudīt ceļu - bet - tu nevari atvēr durvis... Sajūta diezgan dīvaina :) sniegs stipri virs pusdurvīm... Patiesībā diezgan traka situācija. Visreālākais būtu izlīst caur bagāžnieku - tur jau ceļš iebraukts, un nekas netraucētu to atvērt - bet - to no iekšas vienkārši nav paredzēts atvērt...
Patiesībā es tur nebūtu dzinies tālāk iekšā, ja nezinātu ka mājas ir ~ 500 metrus no mums, un mājās ir lāpsta :) Galvenais jau ka arī uz aizmuguri būtu diezgan štruntīgi izbraukt atpakaļ, bet par apgriešanos es nemaz neuzdrošinājos domāt - tas būtu laikam reālākais nogrimšanas variants. Kā jau lauku ceļš, vasarā es uz tā arī nevarētu ar vienu reizi apgriezties,, bet tagad - pat nevarēja redzēt kur beidzas ceļš un kur sākas lauks...

5) Nācās arī nomainīt aķīti, Vecais jau bija nokalpjis tuvu pie 5 gadiem, un tā jauda arī neatbilda īsti paredzētajai jaudai uz šo auto...

Pārējais viss pa vecam - maini tikai motoram eļļu un brauc :) Ak jā, es visu laiku leju tikai un vienīgi Shell Helix Ultra 5w-40 eļļu, un 10000 km iet pārsvarā bez eļļas pieliešanas. Ja ir jāpielej reizēm, tad ~ 200 grami, ne vairāk.

Nav komentāru: