piektdiena, 2011. gada 15. jūlijs

Subaru: klaudzoša skaņa priekšā

Kā jau minēju, bukses neatnāca man piedāvātajā datumā, tā kā tās vēl ir jāgaida. Būšot ap 20.07. Tad nu es biju pieņēmis lēmumu nomainīt atsaites vienas pašas - bukses atstāt vecās.
Atsaites tika nomainītas bez bedres palīdzības - ar domkrata un bluķīša palīdzibu. Nu un tagad, pēc laika parādījās problēma - uz bedrītēm, lēnītēm braucot, ir tādi kā klaudzieni no priekšas :(

Pašam parādījās tāda aizdoma, ka jaunās atsaites dod lielāku pretestību - attiecīgi, stabilizatora bukses ir vecas un izļurkātas, un tas stienis tā arī tur kaut kur ļurinās ik pa brīdim kaut kur atspiežoties. Klaudzieni ir tikai braucot lēnām, braucot ātrāk (virs 60 km/h) nekādas blakusskaņas nav.
Sliktākais ir tas, ka atkal ir klāt nedēļas nogale, un šoreiz jābrauc ~ 250km uz vienu pusi. Izbrauciens ir paredzēts uzreiz pēc darbadienas beigām. Nu neko, nāksies otrā dienā mēģināt skatīties kas tur par štellēm apakšā notiek... Galvenais lai lietus nelīst, jo arī tajā vietā nebūs bedres :)

Rezumē - labāk atrodam bedri / rampu / pacēlāju, un mainam gan stabilizatora atsaites, gan bukses pie vienas reizes. Man šoreiz tā stulbi gadījās, bet nu ceru, ka atsaites pa 2 nedēļām neizjuks :) Ja izjuks, tad gan būs škrobe...

Kādas tad īsti izskatās stabilizatora atsaites?
Šādas:

un attiecīgi šādas izskatās stabilizatora bukses

2 komentāri:

Anonīms teica...

Labdien! Nu, kā ar remontu atsaitēm un buksēm? Vai kaudzoņa pazudusi? Manam Legacy arī priekšā parādījusies klaboņa kad brauc pa mazām bedrītēm. Būs jāvīstās uz remontu. No pēdējā remonta, kad biju uz pacēlāja, bija redzams, ka izsistas priekšējā atbalsta pakalējās bukses. Nu esmu tās sagādājis - kaut gan msitsika ražotāja- HARDRACE, liekas Korejas. Izskatās kvalitatīvi ražotas. Bet nu laikam būs jāgādā vēl stabilizātora bukses un "zaldātiņi". Kaut gan gribu tikt uz pacēlāja, lai pārbaudītu, vai patiešām tie jāmaina. Liekas, Subaram to maiņa ir norma.

LSlackware teica...

Jap, klaudzoņa pazuda. Iemesls klaudzoņai pēc remonta bija pavisam vienkāršs - atsaitei bija baigais lauziens, un nevarēja to pievilkt līdz galam. Attiecīgi, ja maiņa būtu bijusi uz bedres, tad šāda kļūme nevarētu notikt...
Vēl plānota aizmugures atsaišu un bukšu maiņa, bet tas pēc bremžu maiņas, kaut kad uz ziemu.